پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5052
-
الف
+

پنج سریال تازه نوروزی آی‌فیلم عربی

شبکه آی‌فیلم عربى، «پایتخت ۱» و چهار مجموعه‌ تلویزیونی دیگر را در ايام نوروز روی آنتن می‌برد.

شبکه آی‌فیلم عربى، مجموعه‌های تلویزیونی «کیمیا»، «روزهای بد به در»، «روزگار قریب»، «پایتخت ۱» و «پریا» را در ايام نوروز روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه جدید «پریا» که به تازگی دوبله عربی شده است، از ۸ فروردین روانه آنتن می‌شود.

بر اساس این گزارش، «پریا» به‌کارگردانی حسین سهیلی‌زاده که اولین‌ بار در سال ۹۵ از شبکه سه سیما پخش شد، جسورانه‌تر از سریال‌هایی که پیش از این درباره ایدز ساخته شده، دشواری‌ها و گرفتاری‌های این بیماران و اطرافیانشان را به تصویرکشیده است.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، محمود پاک نیت، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، کمند امیرسلیمانی و عمار تفتی بازیگران اصلی این مجموعه‌اند.این مجموعه تلویزیونی در ۳۶ قسمت از ۸فروردین ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و بازپخش آن در ساعات ۰۴:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۶:۳۰ روز بعد خواهد بود.

همچنین، مجموعه ۱۱۰ قسمتی «کیمیا» ساخته جواد افشار، قرار است از ۲۷ اسفند به صورت دوقسمت‌یکی در ۵۵ قسمت، برای مخاطبان عرب‌زبان آی‌فیلم به‌نمایش گذاشته شود.

این مجموعه تلویزیونی که براساس فیلم‌نامه‌ای از مسعود بهبهانی نیا ساخته شده، با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا پارسا» در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب، آغاز جنگ، دوران جنگ ایران و عراق و زمان حال روایت می‌شود.

برخی از بازیگران اصلی این مجموعه عبارت‌اند از: مهراوه شریفی نیا، آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی پاکدل، گلوریا هاردی و سوگل طهماسبی.

«کیمیا» از ۲۷ اسفند هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران پخش می شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۰:۳۰، ۰۶:۳۰ و ۱۲:۳۰ خواهد بود.

مجموعه طنز «روزهای بد به در» به کارگردانی سعید آقاخانی برای پخش از کانال عربی در ساعت ۲۰:۳۰ هر شب در نظر گرفته شده است و پخش آن از ۴ فروردین آغاز می‌گردد.

هومن برق‌نورد، مریم امیرجلالی، مهران غفوریان، لاچین دربندی، مهران رجبی، بیژن بنفشه‌خواه، مهرناز بیات، سیده شیما سلیمی، غلامرضا نیکخواه، کریم قربانی، بهشاد شریفیان، امیررضا میرآقا، حامد اخباری و محمدرضا شیرخانلو بازیگران این مجموعه‌اند. بازپخش این مجموعه تلویزیونی در ساعت‌های ۰۲:۳۰، ۰۸:۳۰ و ۱۴:۳۰ خواهد بود.

«روزگار قریب» دیگر مجموعه‌ای‌ است که پخش آن در ایام نوروز از ۳ فروردین آغاز و هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

این مجموعه تلویزیونی را کیانوش عیاری ساخته و الهام گرفته از زندگی دکتر محمد قریب، بنیان‌گذار تخصص پزشکی اطفال در ایران است.مهدی هاشمی در نقش دکتر قریب در این مجموعه ایفای نقش کرده است. بازپخش «روزگار قریب» در ساعت‌های ۰۳:۳۰، ۰۹:۳۰ و ۱۵:۳۰ روز بعد خواهد بود.

مجموعه طنز «پایتخت ۱» نیز برای پخش در ساعت ۲۳:۳۰ انتخاب شده و در ۱۶ قسمت از ۲ فروردین از آی‌فیلم عربی روی آنتن می رود.این مجموعه ۴ فصلی را سیروس مقدم کارگردانی کرده و محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر و احمدمهرانفر بازیگران فصل اول آن بوده‌اند. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد خواهد بود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر